Rachmaninoff - Symphonic Dances

Pozoruhodné dielo Sergeja Rachmaninoff vydané v audiofilskej verzii na 200 g vinylovej platni. referenčnej nahrávka.
Viac informácií
Rachmaninoff - Symphonic Dances
Rachmaninoff - Symphonic Dances
Rachmaninoff - Symphonic Dances
45,00 EUR 37,19 EUR bez DPH
Skladom 2 ks
Osobne v predajni:zajtraPrepravnou spoločnosťou:pozajtra
Kód9lprachmaninoffsdEAN030911150419

Rachmaninoff - Eiji Oue, Minnesota Orchestra - Symphonic Dances / Vocalise

  • 200 g virgin vinyl
  • Rýchlosť 33 rpm
  • referenčné nahrávka

V Referencie Recordings mnoho rokov hľadali po celom svete najlepšie možné zariadenia pre mastering, pokovovanie a lisovanie vinylových platní, aby mohli znovu vstúpiť na trh s LP. Teraz získali výrobný reťazec, ktorý im umožňuje vyrábať LP spĺňajúci ich vysoké štandardy, ktoré uspokoja požiadavky ich náročných zákazníkov.

Mastering sa vykonáva polovičnou rýchlosťou, aby bola zaistená maximálna presnosť. Rezací systém má zákazkovú elektroniku od Nelsona Passa. Priama signálna cesta neobsahuje žiadnu kompresiu, vyrovnávanie alebo zbytočné obvody. Hlavný inžinier RR a technický riaditeľ, "Prof." Keith Johnson konzultoval návrh systému a pomohol s prestavbou rezačky a elektroniky, ktorú vlastní a prevádzkuje dlhoročný expert na mastering Paul Stubblebine. "Prof." Johnson vyhlásil, že výsledok je porovnateľný so záznamom na magnetické pásky!

Po úspešnom zvládnutí masteringu, čelili v Reference Recordings náročnej úlohe - vybrať najlepšie zariadenie pre pokovovanie a lisovanie na výrobu diskov. V novej továrni na výrobu kvalitných záznamov v Salina v Kansase našli dokonalého partnera, a môžu tu využívať mnoho jedinečných techník a funkcií, ktoré jasne odlišujú QRP od ostatných lisovní. 200 gramové luxusné vinylové výlisky od QRP sú naozaj výnimočné.

V závislosti na dĺžke záznamu sú niektoré vydanie rezaná pri 45 ot / min, iná pri 33-1 / 3 ot / min. Neobvyklú vlastností nových RR mastering je tzv. "FDS finish", kedy koniec každej strany má 30 sekundový pruh tichých drážok poskytujú čas na zdvihnutie ramena pred koncom záznamu.


Poznámka: Polovičná rýchlosť masteringu zahŕňa proces snímania, pri ktorom je pôvodný záznamový master prehrávaný presne polovičnou rýchlosťou, použité pri nahrávaní. Presná rezačka je potom načasovaná presne na polovicu rýchlosti prehrávania. Tento proces vlastne využíva dvakrát tak dlhý čas na vyrezanie drážky, ktorá je potom ďaleko precíznejšie a dokonalejšie. Polovičná rýchlosť masteringu umožňuje čistejšie reprodukciu a tiež lepšiu vysokofrekvenčné odozvu zasahujúce do ultrazvukového oblasti.

dielo:

 

Rachmaninoff zložil symfonickej tanca štyri roky po svojej tretej symfóniu, väčšinou na panstvo Honeyman, "Orchard Point", v Centerport v New Yourku, s výhľadom na Long Island.

 

Pôvodný názov bol Fantastic Dance s titulmi "Noon (Poludnie)", "Twilight (Súmrak)" a "Midnight (Polnoc)". Kým skladateľ na konci augusta 1940 napísal dirigentovi Eugene Ormandymu, že skladba bola dokončená, rukopis finálnej verzie bol dokončený v septembri a októbri 1940. Premiéra potom prebehla 3. januára 1941.

 

Práca je plne reprezentatívna pre neskoršie štýl skladatelových meniacich sa harmóniou so zameraním na jednotlivé inštrumentálne odtiene, zvýraznené použitím saxofónu v úvodnom tanci.

Tieto Symfonické tance spájajú energické rytmické sekcie, pripomínajúce Stravinského Svätenie jari, s niektorými z najbujnejšej harmóniou skladateľa. Rytmická živosť, charakteristická pre Rachmaninoffovu neskoré tvorbu, tu vystupuje v ešte väčšej miere. Hoci nie je známy žiadny rukopis pre balet, ešte to neznamená, že by názov znel nezmyselne, vzhľadom k Rachmaninoffově pozoruhodnej pamäti. Dokázal si pamätať a prehrávať presne kusy, ktoré počul pred rokmi, dokonca aj tie, ktoré počul iba raz.

 

Práca je pozoruhodná vďaka použitiu altového saxofónu ako samostatného nástroja. Bol zjavne poučený o jeho použití americkým Orchestrator a skladateľom Robertom Russellom Bennett. Skladba obsahuje niekoľko citácií z ďalších diel Rachmaninoff a možno ju považovať za zhrnutie celej jeho kariéry skladateľa. Prvý tanec končí upravenú citácií z jeho nešťastnej prvej symfónia (1897), ktorá je tu nostalgicky vykreslená. Strašidelný druhý tanec bol v niektorých náčrtkoch nazývaný "súmrak". Záverečný tanec je akýmsi zápasom medzi témou smrti a vzkriesenia a v skutočnosti rozpráva o truchlícím objave Kristovho prázdneho hrobu a vzkrieseného Pána).

 

1. (Non) allegro (C minor - C major)

2. Andante con moto (Tempo di valse) (G minor)

3. Lento assai - Allegro vivace - Lento assai. Come prima - Allegro vivace (D minor - D major)

Popis